حجازي: مخالف جذب هوار محمد بودم/ قرعه استقلال در آسيا مناسب است/ با لوکا تفاهم داريم!
نوشته شده توسط : مهدی

ناصرحجازي رئيس کميته فني باشگاه استقلال در گفتگويي با سايت باشگاه استقلال پيرامون قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا، جذب هوار ملا محمد و نحوه همکاري با باشگاه فولادگستر صحبت کرده است.


 

 ناصرحجازي رئيس کميته فني باشگاه استقلال گفت: با توجه به سرمايه‌گذاري و امکانات رقباي ما در غرب آسيا و نزديکي فاصله آنها با فوتبال ايران قطعا تيم‌هاي باشگاهي ما رقابت سخت و فشرده‌اي خواهند داشت که با توجه به قرعه‌کشي انجام شده، ‌اين رقابت براي بعضي از تيم‌ها راحت‌تر و بعضي ديگر، سخت و فشرده‌تر خواهد بود. استقلال و ذوب‌آهن قرعه مناسب‌تري نسبت به ساير تيم‌هاي باشگاهي ما دارند و اين هم کار را براي صعود به مرحله بعد آسان‌تر مي‌کند. تلاش مجموعه استقلال بايستي به گونه‌اي باشد که با صدرنشيني در گروه خود، در مرحله بعد نيز شانس بيشتري براي صعود داشته باشند.

 هميشه به نظم و انضباط تيمي اهميت مي‌دهم و آنچه در مورد هوار ملا محمد گفتم در راستاي بي‌انضباطي‌هاي اين بازيکن در فصل گذشته بوده است. اميدوارم کادرفني با مديريت خود، مسائل انضباطي اين بازيکن را در کنترل خويش داشته باشند تا وي با بالاترين کارايي در خدمت استقلال باشد. هوار ملا از لحاظ فني بازيکن خوبي است که مي‌تواند براي استقلال مفيد باشد و با آماده شدن ساير مصدومان استقلال رقابت ميان آنان جذاب‌تر خواهد شد.

 در ارتباط با همکاری با باشگاه گسترش فولاد تبریز ، هفته‌اي يک روز به تبريز خواهم رفت تا مسائل کلي باشگاه را زير نظر داشته باشم. از لحاظ فني، تفکراتم با لوکا بوناچيچ نزديک است. تعامل و همکاري خوبي ميان ما برقرار مي‌باشد. لوکا بوناچيچ مانند خودم به مسائل انضباطي تيم اهميت ويژه‌اي مي‌دهد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: